dinsdag 12 november 2013

Uitdaging # 18 kleurenchallenge @ SU-per challenges!!

 
Eindelijk kon ik weer eens lekker tijd vrij maken om mee te doen aan de Su-per Challenges! Het is altijd zo ontzettend leuk. Deze keer besloot ik dat het tijd was om mijn super model (onze super lieve en knappe Amy) weers eens te gaan scrappen voor in haar boek.
 

At last I could make time to participate in the Su-per Challenges! It is always so much fun. This time I decided I had to scrapbook my super model (our super sweet and handsome Amy)  for her scrapbook.

http://www.su-per-challenges.blogspot.nl/
 
We moesten ons aan de volgende kleuren houden voor deze uitdaging:
We had to keep to the following colours for this challenge:

http://www.su-per-challenges.blogspot.nl/2013/10/uitdaging-18-kleurenchallenge_31.html
 
Alle vlinders heb ik eerst op het papier gestempeld en daarna nog een keer op een ander papier gestempeld en uitgeponsd en uigeknipt. Ik heb ze alleen met het middenlijfje vastgeplakt waardoor ik de vleugels kon uitvouwen. Nu lijkt het net of de vlinders allemaal voorbij vliegen!!
 
I first stamped all butterflies on the paper and then one more time on another paper next I cut them out of the paper. I glued them only in the middle part of the butterlies, so I could fold out the wings. Now it looks as if the butterflies fly over the paper!!!
 

 
Verder heb ik onlangs een te gekke nieuwe "thinlits card die"gekocht, welke ik vaak gebruik. Daardoor hield ik een restje papier over wat ik vond lijken op een extra grote polaroid en dus besloot die voor dit project te gebruiken. De foto heb ik in zwart / wit uitgeprint zodat deze mooier bij het geheel past. Voor de randen heb ik subtiel Bermuda Bay gebruikt en de tekst "Yippee-Skippee!"vond ik juist ook leuk in die kleur.
 
I 've recently bought this cool new "thinlits card die" which I use a lot. Thereby I had a left-over paper about what I found look like an oversized polaroid and I decided to use it for this project. I printed the picture in black and white so that it fits great with the rest of this page. For the edges I used subtile Bermuda Bay and the text "Yippee-Skippee!" which I aldo found nice in that color.
 
De gebruikte Stampin'Up materialen:
The Stampin'Up materials:
* textured cardstock Island Indigo (132132)
* textured cardstock Smokey Slate (132131)
* Silver 1/8"ribbon (132137)
* Bitty Butterfly pons (129406)
* stamp set papillon potpouri (W132058/C 123759)
* stamp set Hello, Lovely (W 130240/C130243)
* Classic Stampin'Pad Bermuda Bay (131171)
* Classic Stampin'Pad Smokey Slate (131179)
* Classic Stampin'Pad Island Indigo (126986)
* Thinlits Card Dies (label 133479/circle 133480)
 
Love,
Leintje*
 

10 opmerkingen:

  1. I LOVE the way you created the spray of butterflies flying around your photograph. Blessings!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow this is amazing.. love all those butterflies..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je met de kleuren uitdaging een layout gemaakt hebt!!
    helemaal leuk zo met al die vlinders.
    Dank je wel voor het meedoen aan de SU-per Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super layout en de vlinders vind ik helemaal fantastisch (helemaal mijn ding!) Bedankt voor het meespelen met SU-per challenges. Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi, ben dol op vlinders!! En leuk dat je met de SU-per challenges meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat mooi! Geweldig leuk zo'n lay out. En wat heb je een prachtig blog met die achtergrond foto! SU-pe! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges. A.s. zaterdag maken we de top 3 bekend op het blog!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Leintje! It was such a pleasure to see your wonderful message at my blog! THANK YOU!!!! I love your layout so much. Your butterflies look like they are flying off the page! Just beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, Marjolein! Gefeliciteerd met je top 3. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. All those little butterflies are beautiful, winding their way up the layout! Bet it took a while to get them cut and glued. :) Great effect.

    BeantwoordenVerwijderen