Dutch Card Lovers Challenge #252





Ik wilde een super vrolijke verjaardagskaart maken en ben dol op mijn nieuwe stempelset " Strike up the Band" van Die-Namics/My Favorite Things.

Het kaartmodel kwam ik op internet tegen. Een basiskaart met een flap van links naar rechts en een weer een andere flap van rechts naar links, waardoor de kaart blijft staan en 3D wordt.

Voor de Dutch Card Lovers challenge was het van belang iets met 'woodfineer' te gebruiken. Ik heb op een houten pijltje (van stampin up) " happy birthday"  gestempeld en sterren op de achtergrond gebruikt, allemaal van hout.

Liefs,
Leintje*



I wanted to make an extra happy birthday card and I love my new Stamp set " Strike up the Band"  from Die-Namics/My Favorite Things.

On the internet I found the model of this card. A basic card with a tag from left side to the right side and another tag from the right side to the other tag on the left, so this card stands up and become 3D.

For the Dutch Card Lovers challenge you need to use 'wodfineer'. I stamped on a wood sign (from Stampin Up) " Happy Birthday"  and used stars on the background, all from wood.

With Love,
Leintje*

Reacties

  1. Die is superleuk! Daar moet de jarige wel blij van worden! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart!!!
    Ik ben je nieuwe volger...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMYGOSH!! This is soooooooooooooo fun! I Love love love love the scene you have created!!!!!!! GORGEOUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, geweldige stempelset (heb hem op de art specially ook gekocht ;-))! Je hebt leuk gebruik gemaakt van de woodfineer-opdracht.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leintje....thanks so much for stopping by my blog and leaving such a sweet comment! That means so much to me. Your card is adorable! Your background with the Eiffel Tower is so cute and the bunny band is darling! Love how you colored them and paraded them across the card! Very cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh, die is leuk zeg!! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMG your card is ADORABLE! I just love those bunnies! Thanks so much for stopping by my blog! Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave stempels zijn dit zeg. Een super leuke kaart heb je ermee gemaakt. :) Bedankt voor je deelname aan de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen! Ik kwam jouw naam in een commentaartje op Michelle's blog tegen en dacht 'dat moet wel een Nederlandse dame zijn'... nieuwsgierig als ik ben kwam ik even langs... mooi hoor, je kaarten! Altijd leuk om bij andere creatievelingen op een blog te neuzen... heb nog een fijne dag, liefs uit Zeeland, Marit

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Challenge YOUrself #28: This One's for the Girls!

Mijn uitwerking / my card for the "4-Season challenge #68, Sketch"